KRYTERIA OCENY PREZENTACJI MULTIMEDIALNEJ ORAZ USTNEJ
|
||||
KRYTERIUM OCENY
|
Poziom
podstawowy
1
pkt.
|
Poziom
pełny
4
pkt.
|
Poziom
rozszerzony
5
pkt.
|
|
ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA
|
Zadana wykonane częściowo,
odtwórczo. |
Zadanie wykonane
poprawnie. Zgodnie z tematem. W pracy wykorzystano podane źródła. |
Zadanie wykonane poprawnie. Zgodnie z
tematem, wykorzystaniem źródeł oraz opinii badaczy literatury. Samodzielność,
rzeczowość, właściwa selekcja materiału.
|
|
FORMA PRZEKAZU
|
Zadanie wykonane nieestetycznie, brak
koncepcji układu slajdów.
|
Praca estetyczna. Właściwy rozmiar
czcionki oraz tempa wyświetlania
|
Zadanie wykonane w pełni poprawnie, z
wykorzystaniem ciekawej grafiki, animacji, dźwięku. Praca
przyciągająca uwagę, pomysłowa, niekonwencjonalna
|
|
PREZENTACJA USTNA
|
Tekst czytany ze slajdów. Sposób
prezentacji mało ciekawy dla słuchaczy. Liczne błędy językowe różnego typu.
Liczne uchybienia stylu np. stosowanie kolokwializmów
|
Prezentacja materiału poprawna i
zrozumiała dla słuchaczy. Niewielkie uchybienia w zakresie składni wypowiedzi
oraz frazeologii. Nieliczne usterki stylu.
|
Rzetelność i poprawność językowa i
stylistyczna wypowiedzi. Umiejętność odpowiedzi na zadawane pytania.
Prezentacja bezbłędna językowo i stylistycznie.
|
|
OCENA
PRACY ZESPOŁOWEJ
|
Brak lub mała współpraca w
grupie o czym świadczy niespójny sposób prezentacji materiału. Ograniczony
kontakt z nauczycielem.
|
Właściwa, oparta na wzajemnym
szacunku współpraca. Częste kontakty lidera z nauczycielem.
|
Bardzo dobra współpraca.
|
|
Ocena
|
Liczba punktów
|
celujący
|
20 – 19
pkt.
|
bardzo
dobry
|
18 – 17 pkt.
|
dobry
|
16 – 14 pkt.
|
dostateczny
|
13 – 9 pkt.
|
dopuszczający
|
8 – 4 pkt.
|
niedostateczny
|
3 - 0 pkt.
|