EWALUACJA





KRYTERIA OCENY PREZENTACJI MULTIMEDIALNEJ ORAZ USTNEJ
KRYTERIUM OCENY
Poziom podstawowy
1 pkt.
Poziom pełny
4 pkt.
Poziom rozszerzony
5 pkt.
ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA
Zadana wykonane częściowo,
odtwórczo.
Zadanie wykonane
poprawnie. Zgodnie z tematem. W pracy wykorzystano
podane źródła.
Zadanie wykonane poprawnie. Zgodnie z tematem, wykorzystaniem źródeł oraz opinii badaczy literatury. Samodzielność, rzeczowość, właściwa selekcja materiału.
FORMA PRZEKAZU
Zadanie wykonane nieestetycznie, brak koncepcji układu slajdów. 
Praca estetyczna. Właściwy rozmiar czcionki oraz tempa wyświetlania
Zadanie wykonane w pełni poprawnie, z wykorzystaniem ciekawej grafiki, animacji, dźwięku. Praca przyciągająca uwagę, pomysłowa, niekonwencjonalna
PREZENTACJA USTNA
Tekst czytany ze slajdów. Sposób prezentacji mało ciekawy dla słuchaczy. Liczne błędy językowe różnego typu. Liczne uchybienia stylu np. stosowanie kolokwializmów
Prezentacja materiału poprawna i zrozumiała dla słuchaczy. Niewielkie uchybienia w zakresie składni wypowiedzi oraz frazeologii. Nieliczne usterki stylu.
Rzetelność i poprawność językowa i stylistyczna wypowiedzi. Umiejętność odpowiedzi na zadawane pytania.
Prezentacja bezbłędna językowo i stylistycznie.
OCENA PRACY ZESPOŁOWEJ
 Brak lub mała współpraca w grupie o czym świadczy niespójny sposób prezentacji materiału. Ograniczony kontakt z nauczycielem.
Właściwa, oparta na wzajemnym szacunku współpraca. Częste kontakty lidera z nauczycielem.
 Bardzo dobra współpraca. 

Ocena
Liczba punktów
 celujący
 20 – 19 pkt.
 bardzo dobry 
 18 – 17 pkt.
 dobry
16 – 14 pkt.
 dostateczny
13 – 9  pkt.
dopuszczający
 8 – 4 pkt.
 niedostateczny
 3 - 0  pkt.